Er zijn tegenwoordig zoveel elektronische apparaten, dat er ook af en toe wel eens één kapot gaat. In onze webshop vind je alle onderdelen die je nodig hebt om je apparaat te herstellen. Maar lang niet iedereen durft dat zelf aan. Daarom hebben wij bij ReplaceDirect ook een reparatieservice. Zo is je laptop snel weer zo goed als nieuw, kun je weer werken met je smartphone als vanouds en ook je tablet is zo gemaakt.
Snel weer aan de slag met je favoriete apparaat
We zijn tegenwoordig zó gewend aan onze apparaten, dat we er eigenlijk niet meer zonder kunnen. Begrijpelijk dus, dat jij jouw kapotte apparaat snel gerepareerd weer terug wilt zien. Is de reparatie zo gepiept? Dan heb je ‘m ook zo weer terug. Maar wanneer de reparatie wat lastiger blijkt kan het wat langer duren. Wij zorgen ervoor dat jouw toestel binnen 3 tot 5 dagen weer bij je bezorgd wordt.
In goede handen bij onze vakkundige reparateurs
Op onze reparateurs zijn we trots. Het zijn stuk voor stuk vakmensen die precies weten waar ze mee bezig zijn. Ze werken met ons grote assortiment onderdelen en kunnen daarom bijna alles maken aan jouw laptop, tablet of smartphone. Voordat we jouw apparaat weer verzekerd terugsturen met de pakketpost, wordt het nog een keer op kwaliteit gecontroleerd. Zo weten we zeker dat jij weer vooruit kan.
Geef jouw apparaat voordelig een tweede leven
Helaas gaat mobiele apparatuur zo nu en dan wel eens stuk. Meestal is het goedkoper om het defect te maken, dan een nieuwe te kopen. Wij geven je altijd de beste prijs die we kunnen bieden. De reparatiekosten zijn bij ons dan ook altijd inclusief het verpakken en terugsturen. Je betaalt natuurlijk pas nadat de reparatie geslaagd is.
No cure? No pay!
Kunnen we je toestel niet repareren? Dan betaal je natuurlijk niets. Dat is het ‘no cure, no pay’ principe. Na een uitgebreide controle door onze reparateurs nemen we direct contact met je op zodat je weet waar je aan toe bent. Je krijg het apparaat dan netjes weer retour gezonden en wij betalen de verzendkosten.
Hoe zorg je dat jouw kapotte apparaat bij ons komt?
- Klik op ‘reparatie aanmelden’
- Vul het formulier in het pop-up scherm in. We willen graag van je weten wat precies het probleem is met jouw apparaat en wat jouw persoonlijke gegevens zijn. Let op: dit schermpje heeft 2 tabbladen
- Verstuur het formulier via de knop ‘verzenden’
- Je ontvangt per e-mail een bevestiging dat jouw apparaat bij ons is aangemeld
- Print de e-mail die je van ons krijg uit, pak een stevige doos en verpak dit samen goed
- Verstuur het pakketje aangetekend (een waarde tot en met € 500) of verzekerd (een waarde tot en met € 5.500) naar het adres wat je van ons per e-mail krijgt
Hoe zorgen wij ervoor dat jouw apparaat weer netjes bij je terug komt?
- Wanneer het pakketje bij ons aankomt en we hebben gezien wat er precies aan de hand is en wat het gaat kosten, laten we je dit direct weten
- Onze deskundige reparateurs repareren jouw apparaat
- Komt het toestel door de laatste kwaliteitscontrole? Dan krijg jij een overzicht van wat we precies gedaan hebben. En een beveiligde link waarmee je kunt betalen
- Wanneer alles in orde is sturen we jouw gerepareerde apparaat weet netjes aan je terug. Voor het terugsturen betaal je niets: onze prijzen zijn altijd inclusief verzendkosten
Heb je nog vragen over reparaties bij ReplaceDirect? Stel ze gerust!