In de categorie kijkje in de keuken geven we een kijkje achter de schermen bij ReplaceDirect. Vorige keer heb je daarin kunnen lezen hoe het er bij de afdeling Logistiek aan toe gaat. In dit blog wordt de afdeling Contactcenter, ook wel klantenservice genoemd, besproken. Bij deze afdeling staat de klant letterlijk centraal.
Als je aan het speuren bent in de webshop met het meest uitgebreide assortiment aan accu’s, adapters, vervangende onderdelen, upgrades en accessoires voor mobiele apparatuur kunnen wij goed begrijpen dat je soms even de weg kwijtraakt. Doordat je niet weet welk product je moet kiezen of doordat je net niet dat ene specifieke laptopmodel kunt vinden tussen al die tienduizenden modellen. Voor dat soort zaken en nog vele anderen heeft ReplaceDirect een uitgebreide klantenservicepagina waarbij je antwoord vindt op bijna al je vragen. Bijna, want het kan natuurlijk altijd voorkomen dat jouw vraag er net niet tussen staat. Geen paniek, de afdeling Contactcenter, gevuld met behulpzame, vriendelijke en deskundige dames en heren, staat graag voor je klaar.
Je kunt de klantenserviceafdeling bereiken op de manier die bij jou past. Je kunt ons je vraag toesturen per e-mail, eventueel zelfs met gerelateerde foto’s, je kunt ons een snelle vraag stellen vraag stellen per chat of je kunt ons benaderen via Twitter of Facebook. Heb je liever telefonisch contact? Geen enkel probleem, bel ons gerust voor mondeling advies. En is je vraag beantwoord, maar het product dat je thuis afgeleverd krijgt toch niet naar wens? Ook dan kun je contact met ons opnemen. Wij regelen graag een omruil of retour voor je. Ook als er iets mis is gegaan tijdens het bestellen of met de afhandeling daarvan, neem gerust contact met ons op. Geen enkel probleem. We willen je graag zo goed mogelijk helpen.
Voor al dit soort zaken staat de afdeling Contactcenter graag voor je klaar. De klant is voor onze contactcentermedewerkers het allerbelangrijkste! We kunnen natuurlijk altijd verbeteren en daarom staat we uiteraard open voor opmerkingen van degenen waar we dit alles voor doen: jou dus! Dus mocht je een tip voor ons hebben, schroom dan niet om die met ons te delen. Happy to please you!